Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2010 17:51 - Пред осмомартенско
Автор: theladybird Категория: Забавление   
Прочетен: 1623 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ето няколко момента, в който ми се е искало да не съм жена:

 

...преди 4-5 годими...

На рабта съм. На всеки пет минути идва някой от колегите да ми каже, че един колега ме харесва и бил споделил с някого си, че днес ще ме покани да излезем. Новината ми е казана вече от 5-6 от колегите! Звучи ми нереално и не мисля, че е истина...

-         А... Ъ... ако искаш... ъъъ... ако не си заета след работа... аъ... може да се разходим заедно...

-         Ха ха ха ха ха – съвсем непринудено, изненадана, че думите на колегите са се оказали истина се разсмях.

... Когато се усетих и престанах да се смея една сълза се търкулна по бузата му, обърна се бързо и си тръгна...

Неее... искаше ми се да не съм там... да се изпаря на момента, да потъна в земята... защо съм толкова ужасна... господи мога ли да върна времето...

 

Той вероятно отдавна не помни нито мен, нито случката... но мен ще ме измъчва още дълго...

 

...........................................

 

...преди 2-3 години...

Преди важен изпит. Не помня защо съм с колеги, които не познавам. Те си говорят, обсъждат, развълнувани са... изпита е много важен...

-         Знаете ли за кого е без значение дали ще си вземе изпита – пита на висок тон момче, което виждам за пръв път. – За русото момиче. Тя ще си намери някой с много пари, който ще я разхожда с джип насам-натам и ще е все едно колко и какво знае! Ако вече не си е намерила някой такъв! На тези момичета не им се налага да работят, да му мислим ние.

Как го прецени пък това! Той ме виждаше за пръв път, въобще не ме познава!!!

По стечение на обстоятелствата днес се познаваме, макар да не сме се виждали отдавна и съм убедена, че не мисли така! И случката не си я спомня... аз я помня повече от добре...

 

...........................................

...преди 1 седмица...

Вимаги съм мразил външната красота! На физически красивите винаги им е по-лесно, постигат всичко с по-малко усилия. Ето ти си намери работа само, защото си красива!!!”

... ... ... 
 

 

Кое кара хората да са толкова лоши понякога...

И... да не си помислите, че съм кой знае колко красива! Ами не, далеч не е така...  



Тагове:   осмомартенско,


Гласувай:
6



1. mirandolina - Поздрави...
07.03.2010 18:08
гледай смело напред...Умничка си !:))) Не обръщай внимание на другите, но забелязвам и едно голямо качество при теб, което в наши дни вече е на изчезване - чувствителна си. Перифразирайки една известна мисъл обаче можем да кажем - чувствам, следователно живея !
Хубав пост !:)))
цитирай
2. анонимен - ...
07.03.2010 19:21
пожелавам ти много късмет в откриването на качествен мъж, който да не страда от комплекси, заради всичко, което притежаваш (и външно и вътрешно), а ще се гордее с теб
пожелавам ти да ти се случи

цитирай
3. theladybird - 1. mirandolina
07.03.2010 19:31
Благодаря!
Много си мила :)
Усмихната вечер :)))
цитирай
4. theladybird - 2. анонимен
07.03.2010 19:34
Благодаря, но вече имам най-доброто, намерила съм това което искам :)))
Пожелавам го на всички :)
цитирай
5. priqtel12 - А ти пък не се засягай от това, което говорят.
07.03.2010 23:10
Ти пък продължи напред и ще видиш, че ще срещнеш не само лоши хора.
Да ти е честит утрешния празник!
Бъди като тревата -
изправяй се,
когато те газят!
Бъди като кокичето -
намирай топлина
дори в снега!
Бъди като звездите -
близка и далечна,
даряваща любов
и светлина!
Поздрави!
цитирай
6. theladybird - 5. priqtel12
08.03.2010 21:39
Благодаря!
Да ти се връща ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: theladybird
Категория: Забавление
Прочетен: 385633
Постинги: 83
Коментари: 962
Гласове: 3378
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930