Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2010 19:31 - Моркови!!!
Автор: theladybird Категория: Забавление   
Прочетен: 1555 Коментари: 6 Гласове:
6



Стресират ме тези моркови!!!
Не бе, не се шегувам, от морковите тръгна всичко! Ако не бяха те можеше и да не изпадна в това състояние.

Ама много ме е яд - и на търговците (на моркови), и на управниците, и на сънародниците ни ме е яд!

Сигурно е време да ти кава къде е проблема?

Ми проблема се появи преди няколко дни... всъщност далеч не преди няколко дни, ама тогава го прпозрях в пълната му тежест, трясна ме по русата главица и много ме заболя. Разхождах се из Пикадили с Главната цел да купя моркови! Та нали от скоро освен всичко друго съм и "добра домакиня" (ха ха нито съм добра нито домакиня, ама както и да е;) Запътих се смело и решително към частта за плодове и зеленчуци! Там един цял щанд с вакумирани моркови-гиганти в пласмасови чинийки... никак не ми хареса как изглеждат, ама нали съм тук за моркови... ох, да си взема ли от тях... взех една опаковка и на етикета с големи букви пише "ПРОИЗВЕДЕНО В МАРОКО"!!!

Лелей, че нямаме ли си наши моркови та в цялото Пикадили само Марокански такива? Даже не знаех че там растът моркови! Не, няма да си купя моркови растли в Африка!!!

Минаха няколко дни от тогава, аз още не съм напазарувала моркови. Днес отивам в Пикадили за ябълки и на щанда за моркови гледам прилично изглеждащи пликчета (този път не вакумирани). Е тези трябва да са си наши вече :))) Взех си едно пликче, усмихнах им се доволно и... "ПРОИЗВЕДЕНО В ИТАЛИЯ"!!! Неееееее!

Оставих плика и отидох при ябълките - те си бяха наши! Не знам дали си представяш с какво удоволствие минах покрай всички сектори с ябълки и им прочетох етикетите:) всички са си наши! "Е, то няма логика да не са. Оставаше и да са от Мароко, ха ха :)"

И сякаш на пук на голямата ми усмивка точно последната и най-огромна купчина са с голяма табелка "Клас I, произход ИТАЛИЯ"! Нееее...

Къде е логиката на всичко това! Не ми харесва пък! Искам в магазините да има предимно наши стоки! Как така италианските ябълки хем изглеждат по-изкуствено, хем струват повече от 2 пъти повече, хем не са си наши, пък са най-много!!!

Ами щом ги има, значи се купуват!

МОЛЯ ВИ ПРЕСТАНЕТЕ!
Нека купуваме предимно БГ-неща, поне когато е възможно :) 
 


Тагове:   моркови,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
25.02.2010 19:35
Tc, не си права, точно щот са итаиански и скъпи, точно затова купчината е най- гояма. Щото хората си купват евтините нашенски ябъки и куповете се стопяват.:Р
цитирай
2. theladybird - 1. voinyt
25.02.2010 19:39
Хм... надявам се да си прав, но не съм сигурна, че е така...
Усмивки :)))
цитирай
3. goran - Калинка, ти си герой:-)
28.02.2010 19:18
Има само един начин българските стоки и храни да се завърнат в магазините - като купуваме само тях и не копуваме другите.
цитирай
4. theladybird - 3. goran
01.03.2010 21:01
Винаги когато е възможно си купувам BG неща...
Ама ми се иска повече хора да правят като мен...
цитирай
5. goran - :-)
02.03.2010 10:44
:-)
цитирай
6. theladybird - :)
02.03.2010 20:10
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: theladybird
Категория: Забавление
Прочетен: 385547
Постинги: 83
Коментари: 962
Гласове: 3378
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930