Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2012 11:30 - Клиника по смехотерапия
Автор: theladybird Категория: Забавление   
Прочетен: 3233 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Стоя си в гадната стъклена стая на детското отделение по изгаряния в Пирогов. Не ми се спи, макар че почти не съм спала вече няколко денонощия. Не ми се яде, не ми се гледа телевизия, не ми се и лежи на гадното легло... Гледам някъде в нищото и угризенията, че нвсичко това се случва заради мен, че можех да го предотвратя, нне спират да дълбаят... Бих станала и бих скочила от прозореца без дори да ми мигне окото! Единствената причина да съм още тук е малкото момченце спящо на креватчето до мен.  

Тогава през стъклената стена виждам как по коридора минават клоуни!

Клоуни!? Истински шарени, усмихнати клоуни!

Първо си помислих, че са ги поръчали родителите на някое детенце, но не, те бяха тук за всички! Посетиха всички стаи, подариха на всички фигурки от балони и оставиха след себе си толкова много усмихнати лица! Направиха някакво вълшебство и след тях обстановката в стъклените боксове не беше чак толкова здухваща. Това преобразяване не може да се опише! Толкова по-леко и оптимистично, ведро и усмихнато беше всичко и всички след двата клоуна!

По-късно чух от една жена, чакаща за свиждане: «Не ги е срам! Ние тука ревем, те ще правят циркове. Няма такава простотия»

Не знам... може би така е изглеждало отвън, но за всички нас затворени вътре веше истинско чудо! Часове след това още се усмихвахме един на друг из коридора и се питахме «Видяхте ли клоуните»! 



Тагове:   смехотерапия,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goran - Усмнивката е чиста енергия :)
27.11.2012 12:17
Важно е човек да има дух и да иска да оздравее и живее ;)

Калинка,
Стискам ви палци и ви пожелавам добри вести. Поздрав най-сърдечен :)

Пс:
Не се самообвинявай, без значение как ти изглеждат нещата сега.

цитирай
2. tit - Смехотерапията винаги е полезна!:))
27.11.2012 19:57
Бодри пожелания и от мен, Калинчице!

Не гледай назад...днес е винаги напред!:))
цитирай
3. theladybird - goran
27.11.2012 20:51
Благодаря :)

От тогава мина вече време и всичко е повече от наред!

Усмивки от мен :)))
цитирай
4. theladybird - Бодри пожелания и от мен, Калинч...
27.11.2012 21:00
tit написа:
Бодри пожелания и от мен, Калинчице!

Не гледай назад...днес е винаги напред!:))


Благодаря:)
цитирай
5. goran - Калинка :) Много се радвам :)
28.11.2012 09:53
Поздрав най-сърдечен ;)
цитирай
6. theladybird - goran
29.11.2012 10:47
Всичко е добре, когато свършва добре!

Поздрав и от мен :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: theladybird
Категория: Забавление
Прочетен: 383804
Постинги: 83
Коментари: 962
Гласове: 3378
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031