Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2010 07:10 - „Усмихваща” случка от ежедневието
Автор: theladybird Категория: Забавление   
Прочетен: 2502 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 17.09.2010 21:17


Стоях на спирката и си чаках трамвая. Точно онази събота и неделя имаше някаква профилактика и не ми беше много ясно дали ще мине, ама...

 

Лекичко роси и духаааа... а ето идва нещо... не, не е моя номер трамвай!

 

Сама съм на спирката. Вглеждам се зад трамвая дали не идва и моя?! Ами щом този минава сигурно и другия ще мине...

 

Трамвая е спрял пред мен отворил е врати и седи. Никой не слиза и няма кой да се качи! Хм... поглеждам към шофьора. Той ми прави знак да се кача. Поклащам отрицателно глава, това не е моя номер! Той продължава да прави знаци, а трамвая стои пред мен вече няколко минути. Вдигам рамене смутена, усмихвам се несигурно и тръгвам към вратата! Той също се усмихва, изчаква да се кача и тръгва.

 

Не го знам къде ходи този трамвай! И идея си нямам!!! За сега е в моята посока, но ще следя внимателно и веднага щом се отклони ще сляза. Освен мен вътре има още 10-15 човека, предимно възрастни хора пръснати по цялата дължина на трамвая.

 

Вече сме на една спирка от там, където отивам, трамвая спира и шофьора се провиква, че това е последната спирка. Слизам през първата врата и му се усмихвам. «Довиждане» - казва той – «не знам за къде си, но днес всички трамваи сме до тук и е все едно кой номер чакаш. Пък днес сме и по-рядко, и затова нямаше смисъл да те оставя да чакаш на дъжда»

«Благодаря» - усмихвам се аз.

 

А уж шофьор на автобус е нарицателно за невъзпитан и груб човек!



Тагове:   Случка,   „усмихваща”,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - хора
17.09.2010 19:28
Добрите хора са много, просто трябва да се поспрем и да се огледаме.
цитирай
2. goran - Калинка, позитивните хора предизвикват позитивни случки, дори когато не са ориентирани кой номер трамвай им трябва;) - стига да не се загубят преди това!
17.09.2010 19:37
Също е вярно, че шофьорите в градският транспорт са хора като всички останали.
цитирай
3. theladybird - 1. sparotok
17.09.2010 21:25
Да, дори мисля, че всички хора са добри, само дето някои се страхуват да си го признаят и се преструват на лоши ;)
Усмивки :)))
цитирай
4. theladybird - 2. goran
17.09.2010 21:31
Така е, шофьорите в градският транспорт са хора като всички останали!
Само дето доста по-често ми се случва да видя псуващ шофьор.
Но, пък също е вярно и, че не всеки ден общувам с шофьори на автобуси, и извадката изградила впечатленията ми не е представителна!
Благодаря, че се отби при мен :)
Усмивки :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: theladybird
Категория: Забавление
Прочетен: 383751
Постинги: 83
Коментари: 962
Гласове: 3378
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031