Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2010 18:57 - Горчиво - сладък вкус на отиващо си лято...
Автор: theladybird Категория: Забавление   
Прочетен: 1340 Коментари: 0 Гласове:
12



Нова емоция, нещо различно, свежо, откъсване от опитващото се да ни наложи монотонността си ежедневие – това е за мен морето. Даже не държа да съм на море през отпуската, важно е просто да е различно, ново усещане.

Само дето новото много бързо се изхабява и ми омръзва! И имам нужда от ново „ново”...

 

В края на почивката, съм се наситила на плажа и солените пръсти на морето, вече съм се разходила и из най-отдалечените кътчета на градчето, и всички заведения ми изглеждат вече скучно еднакви...

 

Разхождаме се вечерта с моя принц из плажа и колкото и да е приятно мъничко ми се иска да е вече утре, и да си пътуваме за София. В началото и в старата и мръсна София ще ми се вижда свежо и ново. Ще е приятно уютно у дома... И... до прословутото Рапонги във Варна се е поместил един огромен камион и се носи свежа латино музика. Тазгодишното море не би могло да има по-свеж финал. Чудесно беше! Искам още!

От тогава обмислям да се запиша на латино танци.

 

Вече сме си в къщи и почивката отдавна е само хубав спомен. Хубав спомен е и горчиво-сладкия вкус на мохито от онази вечер.

Съвсем скоро и лятото ще е спомен...



image image
image image image 
image image
 


Тагове:   лято,   отиващо,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: theladybird
Категория: Забавление
Прочетен: 385331
Постинги: 83
Коментари: 962
Гласове: 3378
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930