Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2010 13:13 - Нощ на музеите
Автор: theladybird Категория: Забавление   
Прочетен: 1934 Коментари: 8 Гласове:
8

Последна промяна: 16.05.2010 13:19


Толкова се въодушевих като разбрах и разгледах програмата. Хубава идея! Даже много! Само ако и организацията им не беше толкова лоша...

Тръгнах усмихната и се прибрах намръщена и в лошо настроение... Не ги е срам да крадът усмивките на хората! :(

 

Ясно е, че няма как да отида до всички музеи затова след голямо мислене и чудене си избрах „Национален исторически музей” :) В програмата пишеше и за ревю със старинни дрехи, и за прожекции на документални и игрални наши филми – всичко звучи повече от добре! Сега да си призная пък вие ми се смейте колкото щете – никога не съм била там!

И... ето какво видях:


image

И само толкова! Ама да не си помислите, че тази глупава Калинка нещо не е прочела правилно! Далеч не бях единствения заблуден посетител – към 19:20 имаше към 30 учудени посетителя пред заключените врати! Всички бяха чели разни програми, една възрастна двойка с 2 внучета чули по новините преди да тръгнат! Някой подхвърли, че може пък да отворят в осем. Само дето по всичко се виждаше, че няма да стане. Едни си тръгваха – други идваха, тълпата растеше и много хора не искаха да си отидат и не вярваха, че е възможно! Междувременно се изсипваше проливен дъжд и духаше, спираше , изгряваше слънцето за 4-5 минути и отново се изсипваше дъжд! Явно и дъжда не знаеше дали да си отиде или да изчака! Пространството пред вратите се изпълни с паркирали коли – хората седяха вътре и чакаха! Други се бяха подслонили под стряхата на будката за билети – доста просторно място толкова пълно с хора от всички страни на сградата, че в един момент трудно се побираха! Мъж и жена усилено звъняха на всички телевизии и се ядосваха, че не им вдигат. Един господин каза, че са приятели с водещите на „Господари на ефира” и им звънна. Казаха, че ще изпратят екип, канал 1 също накрая вдигнаха...

А с такова желание отидох...

 

Любимия ми музей, в който съм била десетки пъти и бих отишла пак (Природонаучния) също не работеше! За него поне нямаше програма по часове – ама тия от историческия от де си я изсмукаха тая програма!!! Като няма да отварят да не пишат глупости!

 

Разочарована, изморена, вече отегчена „случайно” попаднах в археологическия музей. То... на мен вече никаде не ми се ходеше и нищо не ми се правеше, ама едно мече докато минавахме с колата покрай музея настоя да изтичам да видя работи ли, и ако да да търсим каде да паркираме. РАБОТЕШЕ!
image image 


image image

image 

 

 

Хубаво беше... само дето вече се бях поизнервила и уморила... ако бяхме започнали с него щеше да е по-добре... не беше толкова хубаво, колкото можеше да е, ако се чувствах добре и не бях толкова раздразнителна и лоша...

----------

 

 

ПС: Лош човек съм! Снощи го разбрах! Трябва да порастна и да стана по-добра! Не искам да съм такава... извиявай Чочи...



Тагове:   нощ,   музейте,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Къде си тръгнала по "музеи",
16.05.2010 13:17
като не знаеш как се пише?
Няма "Й" в множествено число - музей , обаче "музеИ"
Аман от неграмотници с претенции
цитирай
2. theladybird - :)
16.05.2010 13:25
Незнам дали си заслужава да отговарям...
Аман от злобни същества!
Благодаря за подсещането все пак, знам как се пише и че в множествено число няма Й!
цитирай
3. allbi - уф,
16.05.2010 13:31
аман от анонимни грамотници !!!
няма да ги бъде ако не се изцвъкат ...

хубаво си пишеш леко и шеговито
не им се връзвай

пък относно музеите - българска работа :)

Поздрав !



цитирай
4. goran - В центъра, в Националната художествената галерия, на пук на дъжда, имаше невероятно много хора
17.05.2010 14:44
В рамките на 20 минути на два пъти се засякох с познати.

Но за жалост и аз почти нищо не видях защото бяхме много хора. Част от групата се уплаши от твърде многото хора и предложиха да се подкрепим набързо преди голямото ходене и ... се оказахме кашкавал туристи.

Следващият път отивам или сам или с един-двама любопитковци.
цитирай
5. theladybird - 3. allbi
20.05.2010 22:22
Благодаря!
Усмивки :)))
цитирай
6. theladybird - 4. goran
20.05.2010 22:26
:)
Аз ако не го бях прочела в твоя блог можеше и въобще да не разбера за събитието... или щях да разбера ама в чак в събота, когато вече щях да имам други планове!
Иначе съм изненадана от многото посетители!
Благодаря!
Усмивки :)))
цитирай
7. panazea - От както го преместиха , не съм посещавала музея!
27.05.2010 21:09
Минавам два пъти на ден покрай него и Витоша , но никога не се сприрам.
Добре ,че е имало поне един работещ музей!
Привет!
цитирай
8. theladybird - 7. panazea
30.05.2010 14:49
Е, имало е и други работещи!!! Далеч не е бил само един!
Усмивки :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: theladybird
Категория: Забавление
Прочетен: 385631
Постинги: 83
Коментари: 962
Гласове: 3378
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930