Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2010 20:24 - Жалка реалност
Автор: theladybird Категория: Забавление   
Прочетен: 1887 Коментари: 9 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Живеем в толкова комерсиален свят! Всичко е за продан – коледа, великден, че и свети Валентин. Нямам нищо против празника, нищо че не си е роден и наш, ама дали разбираме правилно смисъла му? Трябва ли да се чувстваме длъжни да подарим нещо? Да сме тъжни ли ако не ни подарят нещо лъскаво и скъпо? Трябва ли ни повод да кажем “обичам те”?

Защо сме такива? Защо държим толкова на материалното?

Замисли се, кой са най-ценните за теб подаръци който си получавал/а?

Подарявали са ми много скъпи неща, някой от който не са оставили много траен спомен, нищо че са стрували много!

Имам едни цветни моливи от преди поне 5-6 години, който си използвам и днес! На капака на кутийката отвътре пише “На най-добрият художник на света”. Всеки път като ги отворя си чета надписа и докато си рисувам се чувствам най-великият художник на света. Колко струват едни моливи? 1-2 лв.? Никой свръх скъп парфюм не би ми донесъл толкова усмивки :)))

 

Две случки на който се натъкнах случайно днес:

 

На път за в къщи, на спирката случайно бях свидетел на разговор между двама младежи (22-23 годишни):

-         Искаш ли утре да не си подаряваме подаръци, а да отидем заедно някъде? – той

-         Неее, ти не се интересуваш от мен! Ето не искаш да ми подариш подарък! Искам нещо скъпо, все ми подаряваш дребни неща, ми този път може да ми купиш нещо по-скъпо и после ще отидем да вечеряме!!! – тя

-         Ама миличка, защо да си подаряваме неща пък точно утре, толкова ли е важно?! – той

-         Важно е! Защо не искаш да ми подариш нещо скъпо? Няма пък искам си подаръъъъъъък... – тя, вече плачейки

Разговора продължава в този дух още 5-6 минути и накрая той явно не издържа на провокациите и леко повишавайки тон и каза, че няма достатъчно пари за скъпи подаръци и за излизане едновременно. Противно на всичките ми очаквания тя свръх нагло му каза, че не му е виновна и като няма пари да намери или да си седи сам!!!

Леле боже! Това ли е любовта! Може ли да има толкова свръх ограничени хора!

-----------------

 

На втората случка се натъкнах само няколко минути по-късно в автобуса. Недалеч от мен стоеше към 30 годишен мъж, който говореше по телефона:

-         Тъпа овца, ти си едно голямо нищо, боклук, толкова си проста, сега ще сляза на твоята спирка и ще дойда да те пребия! (Следва поредица от доста цинични думи, който нито мога да повторя, нито да напиша). Ако продължаваш да се държиш така утре няма да ти подаря нищо! Чуваш ли няма да ти подаря нищо, ако си такава, боклук такъв!

Хората в автобуса се обръщаха от време на време да го поогледат... аз се чудех да вярвам ли на ушите си! Не знам, може и да не съм права, ама след като е с “това нещо” тя вероятно наистина е “овца”! Вярно, че е лесно да се разсъждава така от страни, ама на мен по-скоро би ми било обидно, ако този ми подари нещо!

 

Е, приятно празнуване утре! Пожелавам ви никога да не сте в никоя от горните ситуации...

Усмивки :)))



Тагове:   реалност,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Мила , утре се събират всички празници!
13.02.2010 20:34
Трифон Зарезан
Сирни Заговезни , Поклади , Прошка , Хамкането
Св.Валентин
Китайската Нова Година!
Дионисиевите мистерии, които са си чисто тракийски мистерии , с музика ,танци, поеми , а жрецът е хвърлял на жаравата върху олтара плодове и е принасял жертва на боговете!
От тези празненства възниква театърът , познайте къде е прототипът на всички театри по света!
Правилно , познахте , това е олтарят в Перперикон , там , където са получили пророчества Александър и бащата на Октавиян!

Аз празнувам св.Кирил Философ , на този ден той се е явил пред господа!
Както виждате събрали са се всички празници!
Независимо какво празнувате ви желая здраве и щастие!
Бъдете благословени!
цитирай
2. iliada - :)
13.02.2010 21:33
Малко размисли ,малко усмивки и току виж празника дошъл:)
Хубави празници и дано са весели всичките!
цитирай
3. tit - Весело празнуване, Калинчице!:)))
13.02.2010 23:33
И повече усмихнати подаръци да получаваш!:)
цитирай
4. theladybird - 1. panazea
14.02.2010 10:18
Благодаря :)
Весело празнуване и на теб:)
цитирай
5. theladybird - 2. iliada
14.02.2010 10:19
Благодаря!
Усмихнати празници и на теб :)
цитирай
6. theladybird - 3. tit
14.02.2010 10:20
Благодаря ти!
Усмивки :)))
цитирай
7. damnation - Жалко, наистина :/
14.02.2010 12:42
Жалко, наистина :/
цитирай
8. zaw12929 - Превърни жалката реалност в добро ...
14.02.2010 14:11
Превърни жалката реалност в добро место за живеене. Всеки отговаря за себе си!
цитирай
9. theladybird - 7. damnation
14.02.2010 15:18
:)))
цитирай
10. theladybird - 8. zaw12929
14.02.2010 15:19
Така е.
Моята реалност не е жалка! Жалко ми стана за хората от гореописаните случки :)
Честити празници :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: theladybird
Категория: Забавление
Прочетен: 385505
Постинги: 83
Коментари: 962
Гласове: 3378
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930