Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 21:43 - Градският транспорт – моят втори дом!
Автор: theladybird Категория: Забавление   
Прочетен: 1537 Коментари: 8 Гласове:
9



А ти колко често пътуваш? Някога замислял/а ли си се колко време прекарваш в пътуване? Аз напоследък започнах да се замислям, не онова пътуване с което пристигаш на нови места, виждаш интересни неща и ти е забавно, а ежедневното пътуване до работа, училище и т.н. Всеки ден ходя на работа, понякога освен на работа и на други места и в повечето случай все с градски транспорт! Днес докато си седях в тролея на път за в къщи се замислих над екзистенциалния въпрос – колко ли време от живота ми минава в тролей и автобуси?

Пътуването до работа всеки ден, заедно с висенето по спирките е към 60 минути, ако няма задръстване и пак толкова наобратно. Ако е валяло сняг може да се докара и до 3-3,5 часа! Често пътуването не е директно до работа и обратно, а е с по-разчупена траектория ;) Вижте грубата ми равносметка:

 

около 48 часа месечно

48 х 12 = 576 часа годишно

576 / 24 = 24 денонощия годишно!

 

Леле... не ти ли се виждат много...

Предполагам, че не съм единствената пътешественичка :) Ако можех да си открадна малко време от тези 24 денонощия...

Ама, ако се погледнат нещата от положителната страна – докато пътувам често слушам музика, 24 дни слушане на музика звучи далеч по-добре! Понякога наблюдавам хората и реакциите им, понякога чета.... и все пак представяте ли си ако имах 24 денонощия свободни от работа и сън... или пък дори ако работех през това време – 576часа делено на 8 часа (толкова е дълъг работния ми ден) = 72 работни дни! Иха, та това си е около 3 месеца!

 

Една колежка докато ме наблюдаваше как работя попита как се оправям с толкова много цифри! Е, стига толкова цифри! Утре ще пропътувам поредните два часа :)

Приятно прекарване в градския транспорт ;)))



Тагове:   дом,   Моят,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Аз винаги съм имала късмета учил...
21.01.2010 21:48
Аз винаги съм имала късмета училището, уни-то, работата... всичко да ми е все наблизичко..... Та дори и да ми се е налагало да пътувам с рейс е било не повече от 20-30 мин в 2-те посоки.. :)
цитирай
2. theladybird - 1. dorichela
21.01.2010 21:51
Щастливка :)
И на мен ми беше наблизо училището някога...
Съвсем скоро ще го редуцирам значително времето за пътуване, но дотогава...
Усмивки :)))
цитирай
3. allbi - и аз не съм пътувала толкоз
21.01.2010 23:00
обаче работата ми е ни да тръгна пеш ни да се кача на автобус - зимата нямам избор но в хубаво време си шляпам пеш 30 минути е супер здравословно като се има предвид, че цял ден мътя на бюро напоследък ...

ама как ти хрумна да го изчислиш :)
стряскащо е като го сметнеш ...
цитирай
4. theladybird - 3. allbi
23.01.2010 21:50
Съчетаваш полезното с приятното :)
Аз скоро ще пътувам наполовина по малко, е няма да е 30 мин пеш, а 20 мин с автобус, ама пък е далеч по-малко от сега!
Усмивки :)))
цитирай
5. iliada - :((((
24.01.2010 11:58
Днес ме натъжи ,защото САМО ми напомни с този постинг за една равносмветка която си правя от години ,но поне се утешавам ,че това време е прекарано предимно в четене!:)А може Би има още доста да се чене на път.....:)
цитирай
6. theladybird - 5. iliada
24.01.2010 12:20
И аз така се утешавам, но често го чувствам и като загубено време... бих предпочела да чета в къщи...
Не исках да натъжавам никого, извинявай!
Просто споделих размислите си :)
Усмивки :)))
цитирай
7. teachme - Аз предпочитам вървенето:)
24.01.2010 15:20
мога да се метна на маршрутка, но ми е гот да вървя 20 или 30 мин. ако спирам да щракам снимчици:)
дори сега, в снега...х4 км/ден задължително пеша:)
Оообаче през лятото до Несебър...нямаше как да не се пътува еври дей:) така че те разбирам:)
Поздрави:)
цитирай
8. theladybird - 7. teachme
24.01.2010 16:30
И аз обичам да ходя, ама до работа е невъзможно!
Усмивки :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: theladybird
Категория: Забавление
Прочетен: 385293
Постинги: 83
Коментари: 962
Гласове: 3378
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930