Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2009 10:45 - Бла, бла, бла... дрън, дрън, дрън...
Автор: theladybird Категория: Забавление   
Прочетен: 3067 Коментари: 10 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Искам да нямам телевизор! Да точно така, не е грешка – да нямам! Нещо много се изчерпаха идеите на сценаристите и фантазиите на разните там умни хора дето измислят предаванията. Едни и същи предавания, едни и същи хора... Рекламират се като свръх нови и невиждани пък са си все същите безкрайно познати безвкусици.

А водещите... Повечето са ми били интересни в някакъв период, там някога, ама като ги гледам вече от години в един момент спират да ме изненадват и стават скучни, и даже досадни. Например М. Карбовски – някога беше много свеж и различен. И “Отечествен фронт” беше интересно, различна гледна точка по различни теми... сега е скучен!!! Свършиха му идеите... Прави си разни интервюта с едни и същи досадни, скучни хора... скучен е!

Имаше и един период, преди 4-5 години, когато почти през вечер бях сред публиката на “Шоуто на Слави”. Освен, че имах възможност да ходя колкото си искам, ми беше и интересно... ама БЕШЕ! Сега и той е скучен! Нещо... поостаря май... поостаряха и идеите на сценаристите...

Пък в същото време всяка година завършват цял куп актьори, журналисти, сценаристи, оператори и знам ли още какви, и съм убедена, че голяма част от тях имат безброй нови и интригуващи идеи... И... какво се случва с повечето от тях!? Ами нищо! Нека са си талантливи и креативни колкото си искат, ние ще си гледаме така добре познатите стари лица... Супер!

Не обичам да гледам телевизия, но пък телевизора в стаята ми е включен доста често! Ей така за фон. През последните седмици се опитвам да избягам от този си навик, свела съм контактите си с дистанционното до минимум!

Хайде сега за финал на моето дрън-дрън, бла-бла си включи телевизора :) Да се порадваме на Иван и Андрей по Нова – почти денонощно :) Само новините остава да поемат :)

Другия вариант е да заровиш дистанционното там някъде пред блока, под някоя весела плочка от тротоара :)))




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Калинчице,
20.10.2009 11:54
Разбирам те! На мен отдавна ми омръзнаха старите муцуни ! Просто ми се драйфа от тях !
Отказаха ме от естествената любознателност да науча нещо ново , да се обогатя душевно имам в предвид!
Горните двама не ги коментирам въобще !
А момченцата са толкова жалки , че ако се видят отстрани , ще се засрамят и ще избягат вдън горите Тилилейски , където всъщност им е мястото.
Сега имам толкова свободно време да чета , да пиша и размишлявам . С тази скапана телевизия се освободих от страстта си да гледам! Ураа , посредствени и нискокачествени позьори , запълвайте телевизионно време , който разбере ,че е губене на време ще спечели за себе си и обществото. Ще се създадат толкова изобретения! Дерзай , българино , настъпи твоя звезден миг ! Сега ще покажеш на какво си способен с толкова свободно време! Успех!
Всяко зло за добро!
цитирай
2. strannica - :)))
20.10.2009 12:03
За какво ти е такъв скапан фон??? :)
цитирай
3. theladybird - 1. panazea
20.10.2009 16:31
Да гледането на телевизия си е и губене на време, нищо не ни дава, нищо не остава в нас...
Поздрави!
цитирай
4. theladybird - 2. strannica
20.10.2009 16:33
Ами затова се опитвам да откажа гледането на ТВ. Ама... истината е, че аз мъничко се страхувам когато съм сама и е тихо... затова ми е и фона, убива тишината и не се чувствам сама когато няма никого в нас... сигурно звучи глупаво :)))
Поздрави:)))
цитирай
5. анонимен - tv sucks
22.10.2009 22:28
аз не гледам tv почти от три години и това време го използвам, като стоя в интернет, напоследък много често в youtube или гледам филми, тях поне мога да си ги избера. Телевизията е спам. Поздрави :)
цитирай
6. theladybird - 5. anikalecker
23.10.2009 12:04
Чудесно, има и други ентусиасти :)))
Поздрави!
цитирай
7. clan - Спрях телевизията преди доста години...
29.10.2009 22:11
Просто качеството на съдържанието е насочено главно към масовия зрител, който толкова главоломно пропада през последните няколко години, че реших че не ми трябва да потъвам барабар с него... Не ми липсват нито с 25% по-крещящите реклами, нито сериалите, нито изопачените новини, нито обезличените филми олигофренично дублирани на български език, нито поп-фолк концертите на Планета Пайнер, нито "остроумните" тъпоъгълници наречени сценаристи мислещи предавания за същата тая сродна тях сган...
Да не говорим, че лично аз намирам този тип медия "заминал", "отписан" и прочее епитети, вече имам не малко познати, които държат телевизора заради жена си или детето си или бабата в къщата и т.н. Те дори самите телевизии надушват края си с качването на всичките си предавания в сайтовете си, тъй като натам отиват нещата..
цитирай
8. theladybird - 7. clan
31.10.2009 09:02
Да определено не си струва загубеното време. Нищо положително не ни дава, а отнема доста време, което можем да използваме за далеч по-интересни, а и полезни неща.
:)))
цитирай
9. анонимен - в нета
31.10.2009 19:49
Да очакваш да научиш нещо гледайки телевизионна игра е като да очакваш да станеш по-хубав гледайки Мис България... За времето, което хората губят в телевизионни викторини и воайорски състезания в стил брадърите могат спокойно да се сдобият с десетки пъти по-полезна информация в интернет.
цитирай
10. theladybird - 9. анонимен
01.11.2009 09:01
Много ми хареса сравнението :)
За интернет - дългото висене пред компютъра също не ми допада особено, е да зависи и с какво се занимаваме в нета, ама...
Поздрави! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: theladybird
Категория: Забавление
Прочетен: 383775
Постинги: 83
Коментари: 962
Гласове: 3378
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031